Tiedote kaudesta 2020-2021

14.3.2020

Lahti Ringeten valmennusryhmä on aloittanut kauden 2020-2021 suunnittelun helmikuussa. Valmennusryhmä ja joukkueiden nykyiset valmentajat jatkavat suunnittelua joukkueiden kokoonpanon ja valmentajien suhteen maaliskuun ajan. Keskusteluja käydään niiden pelaajien osalta, joiden siirrossa on poikkeavuutta esim. ali- tai yli-ikäisyyden osalta.

Valmennusryhmä esittää ehdotuksensa johtokunnalle huhtikuun kokouksessa 14.4. Johtokunta joko hyväksyy esityksen tai palauttaa sen jatkokäsittelyyn. Kauden 2020-2021 ilmoittautuminen avataan toukokuussa ja ilmoittautuminen joukkueisiin tapahtuu sähköisesti seuran jäsensivujen kautta. Liiton sarjoihin (SM, Ykkönen, B, C, D) ilmoittaudutaan toukokuun loppuun mennessä ja aluesarjoihin (E, F, G, N) ilmoittautuminen tapahtuu myöhempänä ajankohtana. Ringettekoulun ilmoittautuminen avataan heti, kun jäävuorot ovat vahvistuneet.

Valmennusryhmän kokoonpano: Petri Koski, Jussi Voutilainen ja Mia Melkinen. Tämän lisäksi kokouksissa mukana johtokunnan jäsen Sini Piiroinen ja junioripäällikkö Pia Järvinen.

Salla Mäkelä

puheenjohtaja Lahti Ringette